עורך דין להסכם ממון

חתונה היא אחד מהרגעים השמחים והמאושרים בחיינו.

יחד עם זאת, כאשר הצדדים לחתונה באים ממעמד שונה, מרקע כלכלי שונה, האחד מגיע עם ממון רב ואילו השני פחות, מצבים אלו בהם אין איזון, טומנים בחובם סכנות בייחוד אם הניושאים, כבשליש מהמיקרים, אינם מצליחים והזוג מחליט להתגרש.

בשנים האחרונות ישנה עלייה חדה בעריכת הסכמי הממון בין בני זוג בטרם חתונה.

זאת לאו דווקא במיקרים שיש לאחד מבני הזוג ממון, אלא אולי הוריו מייעדים לו ממון זה או אחר ונוכח הישנות מיקרי הגירושין, מבקשים גם ההורים "להגן" על ממונם ומתנותיהן לילדיהם.

הסכם ממון זו הדרך להיות בטוחים שגם אם הזוגיות לא תעלה יפה וגם אם בסופו של דבר יוחלט על פרידה, ניתן יהיה להיפרד בצורה נוחה, מהירה ושקולה יותר כלכלית.

מה כוללים בהסכם הממון?

הסכם ממון רצוי שייחתם ויאושר בבית המשפט טרם החתונה.

בהסכם יפורט למעשה רכושם של שני הצדדים אשר הביאו עמם אל תוך הנישואין.

בנוסף, בהסכם ייקבע מה יהיה אופן חלוקת הרכוש בין הצדדים במקרה של פרידה, מהי כוונת השיתוף של הצדדים אם בכלל, מה יקבל כל אחד מהצדדים בעת פרידה, מה ייחשב לרכוש משותף ובעיקר מה לא!

במידה ומי מהצדדים קיבל מתנה מהוריו בצורה של סכום כסף נכבד או אולי דירה, יקבע בהסכם הממון גורלה של מתנה זו בעת פרידה ובכך נביא גם לשביעות רצונם של הורי החתן והכלה.

עורך דין להסכם ממון

המומחיות שלי בתחום

שמי אפרת גלבוע דהן אני עורכת דין ומגשרת. משרדי מציע שירותים משפטיים הכוללים בין השאר:

1. הסכמי ממון

2. הסכמי גירושין

3. הסכמים לידועים בציבור

4. הסכמים לזוגות חד מיניים

5. הכליכי גישור לגירושין

6. עריכת צוואות

7. ליווי וייעוץ משפטי בכל הקשור לדיני משפחה וירושה.

אני עוסקת בעריכת דין ובגישור משנת 2000 ובכך אני מביאה עימי שנות ניסיון רבות וידע רב התחומים בהם אני מתמחה. אתם מוזמנים ליצור קשר בכל שאלה ואם ברצונכם לערוך הסכם ממון מקיף ומקצועי אשר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה שקטים ורגועים.