עורך דין מגשר במרכז

במדינת ישראל הסטטיסטיקה מראה שאחד מכל שלושה זוגות יסיים את הנישואים על מדרגות הרבנות, ולכן לכל אחד מאיתנו 33.3% סיכוי למצוא עצמינו בסיטואציה זו. כדאי לדעת שהיום ישנן כמה וכמה אפרשרויות לגירושין. אחד מאפשרויות אלו הינה פנייה להליך גישור לגירושין.

אם אתם תושבי המכרז והחלטתם להתגרש אך לעשות זאת תוך לקיחת אחריות אישית, לנהוג בכבוד הדדי האחד כלפי השני ולשים את טובת ילדיכם בראש סדר העדיפויות וכן להתגרש בדרך המהירה ביותר וזולה ככל שניתן, עליכם לפנות לעורך דין מגשר במרכז שזהו תחום התמחותו.

שמי אפרת גלבוע דהן ואני עורכת דין ומגשרת למעלה מ-14 שנה ומשרדי מציע שירותי גישור לגירושין גם לתושבי המרכז. לגישתי הליך גישור נכון הוא שיאפשר לכם לצאת לדרך חדשה בחייכם.

איך הגישור עובד בפועל?

תחילה נקבעת פגישת ייעוץ ראשונית עם עורך הדין המגשר. בפגישות מסוג זה במשרדי נערכת תחילה היכרות ראשונית עמכם ועם הסיפור שלכם. מנגד, אני מציגה בפניכם את כל האפשרויות הקיימות לגירושין כיום וכן מביעה דעתי על ההליך המתאים ביותר למקרה הספציפי שלכם.

במידה והנכם בוחרים בהליך גישור לגירושין, נחתם הסכם השתתפות בהליך, בניכם לביני הקובע למעשה את כל מה שקשור לגישור: אופן ההתנהלות, כללי התנהגות בהליך, התחייבויותיכם והתחייבויותיי, עלויות ועוד.

ההסכם שנחתם מעיד על כך שבחרתם בגישור באופן וולונטרי, מרצונכם החופשי. ההליך גם יכול להסתיים בכל רגע נתון כרצונכם.

עורך דין מגשר במרכז

בהליך הגישור מתקיימות פגישות מכמה סוגים:

1. משותפות בין שני הצדדים והמגשר

2. פגישה אישית של כל צד עם המגשר

3. הפניה לייעוץ חיצוני כמו ייעוץ פסיכולוגי, טיפול זוגי וכדומה

מטרתו הסופית של הגישור לגירושין הינה חתימת הסכם גירושין המבוסס על ההסכמות אליהן הגעתם אתם כאשר הוא "תפור" בדיוק למידותיכם ולילדיכם. יחד עם זאת, בהיות המגשר גם עורך דין בהכשרתו, תהא זו אחריותו המקצועית לנסח את ההסכם כנדרש במישור המשפטי אשר יוביל לאישורו בבית המשפט לענייני משפחה.

אתם מוזמנים לפני אלי בכל עת כדי להתחיל את הליך הגישור בצורה כמה שיותר מהירה ויעילה, כי הגיע הזמן לסיים פרק בחיים ולהתחיל פרק חדש.