עורך דין גירושין עמק חפר

אם אתם חיים באזור עמק חפר ואם החלטתם שהגיע הזמן שלכם להתגרש, בהחלט כדאי שתעשו את הדברים בצורה מסודרת. אומנם אף אחד לא חושב על האפשרות הזאת כשהוא עומד מתחת לחופה, אך הסטטיסטיקה לא משקרת: אחד מכל שלושה זוגות בסופו של דבר יסיים את מערכת היחסים שלו ברבנות. חשוב לדעת כבר בתחילת הדרך שבאופן כללי יש לכם שתי אפשרויות לביצוע הליך הגירושין, והן:

1. האפשרות הארוכה, הלא נעימה והיקרה

2. האפשרות היעילה, הפחות פוגענית והיותר זולה

פעמים רבות השאלה כיצד יסתיים הליך הגירושין שלכם ייקבע, בין היתר על ידי עורך הדין אליו תפנו.

לכן כדאי לשים לב לכמה נקודות חשובות בבואכם לבחור את עורך הדין שילווה אתכם באחד מהמשברים החשובים של חייכם.

עורך דין גירושין עמק חפר

כיצד נכון לבחור עורך דין לגירושין?

1. תחום התמחותו של עורך הדין – נוכח הצפת השוק בתחום עריכת הדין, ישנה תופעת ה"כלבויניק", עורך דין שעוסק בהכל ומתמחה בהכל! כפי שרופא אינו יכול להיות מומחה בכל תחומי הרפואה, כך גם עורך דין ובייחוד בתחום הגירושין ודיי המשפחה. חשוב לבחור עורך דין שתחום הגירושין הוא התחום בו הוא עוסק ומתמחה באופן נקודתי.

2. שנות ניסיונו המקצועי של עורך הדין – נכון שהכמות לא תמיד מעידה על האיכות אבל לא במקרה הזה. ניסיון של שנים התחום הגירושין מוביל לידע רב, הבנה ויכולת למציאת פתרונות על ידי עורך הדין ועל כן, שמקרה זה, ישנה חשיבות מירבית לשנות הניסיון המקצועי שלו.

3. מיקמו הגיאוגרפי של משרד עורך הדין – הליך גירושין אינו הליך של פגישה אחת או שתיים. הליך גירושין הינו הליך מתמשך שורש פגישות תכופות עם עורך הדין. במקביל אתם ממשיכים את חייכם השגרתיים, עבודה, ילדים וההתמודדות עם הפרידה ולכן חשוב שמשרד עורך הדין יהיה קרוב אליכם ונגיש ונח להגיע לפגישות שבועיות.

אז אם אתם מתגוררים באזור עמק חפר והחלטתם להתגרש, ואתם מבקשים לבחור בדרך הפוגענים פחות, מהירה יותר ונכונה יותר, אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר טלפוני ולהגיע לפגישת ייעוץ ראשונית במשרדי בעמק חפר או בא.ת. נתניה. אני עורכת דין ומגשרת בתחום מזה 14 שנה ומבטיחה כי ליחס אישי, ושירות מקצועי ומסור.